Ero sivun ”7 Days to Die” versioiden välillä
(7 Days to Die lisätty) |
Ei muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{DISPLAYTITLE:7 Days to Die}} | {{DISPLAYTITLE:7 Days to Die}} | ||
7 Days to Die on Unity-pelimoottorilla toteutettu selviytymis ja kraftauspeli, jossa pelaajat heitetään zombiapocalypsen valtaamaan uljaaseen maailmaan ilman liiempiä varusteita. Tämän jälkeen pelaajien tulee ratkaista ravinnon saannin ja nestetyksen haasteet ja taistella samalla zombeja vastaan. 7 päivän välein tulee isompi horde, joka vaikeutuu pelaajaan tason noustessa. | 7 Days to Die on Unity-pelimoottorilla toteutettu selviytymis ja kraftauspeli, jossa pelaajat heitetään zombiapocalypsen valtaamaan uljaaseen maailmaan ilman liiempiä varusteita. Tämän jälkeen pelaajien tulee ratkaista ravinnon saannin ja nestetyksen haasteet ja taistella samalla zombeja vastaan. 7 päivän välein tulee isompi horde, joka vaikeutuu pelaajaan tason noustessa. Vaikeustason nousua voi kompensoida loottaamalla tai kraftaamalla itse parempaa aseistusta. Omaa tukikohtaa voi ansoittaa ja sisustaa mielin määrin. Lisäksi pelissä voi myös tarvittavat kyvyt hankittuaan värkätä itselleen kulkuvälineitä polku- ja moottoripyöristä maastoautoon ja gyrokopteriin saakka. | ||
Lanxulla on ko. pelille omistettu serveri. | Pelaaja voi valita joko jatkuvasi generoituvan pelimaailman (vrt. Minecraft) tai sitten äärellisen Navezgane -alueen. Kartat sisältävät useita biomeja metsistä ja aavikoilta romun täyttämälle tuhoalueelle saakka. Peli on vielä kehitysasteella, joten erilaisiin ongelmiin ja bugeihin voi varautua. | ||
Lanxulla on ko. pelille omistettu serveri, jossa pelaaja pääsee kuolemaan Navezgane-maailmassa. |
Versio 26. tammikuuta 2022 kello 00.37
7 Days to Die on Unity-pelimoottorilla toteutettu selviytymis ja kraftauspeli, jossa pelaajat heitetään zombiapocalypsen valtaamaan uljaaseen maailmaan ilman liiempiä varusteita. Tämän jälkeen pelaajien tulee ratkaista ravinnon saannin ja nestetyksen haasteet ja taistella samalla zombeja vastaan. 7 päivän välein tulee isompi horde, joka vaikeutuu pelaajaan tason noustessa. Vaikeustason nousua voi kompensoida loottaamalla tai kraftaamalla itse parempaa aseistusta. Omaa tukikohtaa voi ansoittaa ja sisustaa mielin määrin. Lisäksi pelissä voi myös tarvittavat kyvyt hankittuaan värkätä itselleen kulkuvälineitä polku- ja moottoripyöristä maastoautoon ja gyrokopteriin saakka.
Pelaaja voi valita joko jatkuvasi generoituvan pelimaailman (vrt. Minecraft) tai sitten äärellisen Navezgane -alueen. Kartat sisältävät useita biomeja metsistä ja aavikoilta romun täyttämälle tuhoalueelle saakka. Peli on vielä kehitysasteella, joten erilaisiin ongelmiin ja bugeihin voi varautua.
Lanxulla on ko. pelille omistettu serveri, jossa pelaaja pääsee kuolemaan Navezgane-maailmassa.