Ero sivun ”Solasta: Morrows Deep” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Cb (keskustelu | muokkaukset) |
|||
Rivi 281: | Rivi 281: | ||
* Lisää epäkuolleita yllätimme pitkän levon jälkeen uusissa mahtavissa voimissamme. | * Lisää epäkuolleita yllätimme pitkän levon jälkeen uusissa mahtavissa voimissamme. | ||
** Seersha demonstroi uusia kykyjään lyömällä ensimmäiset mahtihyökkäyksensä ohi henkivartijasta, joka olikin minotaurihaamu. | ** Seersha demonstroi uusia kykyjään lyömällä ensimmäiset mahtihyökkäyksensä ohi henkivartijasta, joka olikin minotaurihaamu. | ||
** Zombiet kärsivät nahoissaan suuresti Jourgenin tulivasamista. Haamut sen sijaan eivät niistä juurikaan välittäneet. | |||
Versio 26. toukokuuta 2024 kello 11.21
Kuvaus
Jälleen uusi ja huikea Solasta-ryhmäpeli! Peli kuuluu ns. Kulmapaikka-pelit moninpelisarjaan!
Morrows Deep on Solasta: Crown of the Magister pelin moduuli, jonka on tehnyt Steamworkshoppiin käyttäjä Artyoan. Moduuli on "pehmeä jatko-osa" Forsaken islelle, sijoittuen samaan maailmaan.
Alla ovat tämänkertaisen seurueen hahmot.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja | 16 | 18 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki | 17 | 17 | 16 | 15 | 17 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi | 10 | 11 | 17 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Matkakertomus
Ensimmäinen istunto
- Sankarit saattoivat karavaanin lähelle suljettua Morrows Deepin kaupunkia.
- Ja saman tien tyjensivät kaiken löytämänsä, ehkä karavaanin omistajan omaisuus oli jo ryövätty.
- Vakoojia ja varkaita kaikkialla...
- Ryntäilyä metsään ja metsään meni
- Susia, kotkia, karhuja, hämähäkkejä ja muita otuksia
- Eirini hönki tulta vihollisia kohti menestyksekkäästi
- Seersha kokeneena samoojana otti vastaan kuolettavia iskuja kerta toisensa jälkeen
- Dryadin lumoamat köynnökset estivät tehokkaasti Seershan ja Perinin toimet
- Ryövärit vaivasivat jo tiellä
- Myös metsiköstä Seershan taskuun eksyi lumottu tosinäön amuletti ja arvokas jalokivi
- Kuulemma luolia olisi koluttavaksi ja varkaita nitisttettäväksi, vaihtoehtoinen tie kaupunkiin pitäisi löytää maan uumenista
- Melko toheloa porukkaa riittää, taikaesineiden tunnistaminenkaan ei tahdo sujua kuin alennushintaan papin luona.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja | 22 | 15 | 2 | 16 | 18 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki | 19 | 16 | 2 | 17 | 17 | 16 | 15 | 17 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi | 19 | 11 | 2 | 10 | 11 | 17 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 18 | 14 | 2 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Toinen istunto
- Leiriytymisen jälkeen sankarit lähtivät kahlaamaan näkyviä aarrekasoja kohti, mutta sudet ja dryadit sekä jättinokivarikset yrittivät estää heitä.
- Seersha tuttuun tapaansa päätyi hetkessä kanveesiin linnun nokkimana.
- Perin onnistui karttuneen druidimagiakokemuksen ansiosta manaamaan esiin gorillamaisen henkiolentokumppanin, jonka Perin nimesi Jaskaksi. Kivenlohkareita viskova ja nyrkeillä vihollisia rusikoiva apina on ollut suuri apu taistelussa ja jättänyt Perinin varjoonsa.
- Perin sai myös kaupasta paremman nahkapanssarin kuin aiemmin käytetty perinteinen druidipanssari. Valitettavasti Perin näyttää nyt maantierosvolta.
- Eirini sinkoili paikasta toiseen maanisesti hihkuen, lyhyt miekkaa nuollen ja jostain myrkyistä itsekseen puhuen.
- Ainoa hieman vakaampi tapaus Jourgen vain hiljakseen seurasi taustalta ja taktisesti jakoi tuli-, taika- tai varsinaisia vasamia.
- Dryadien takaa löytyi pelokas kauppias, joka kuulemma myy kummallisempia tavaroita.
- Pusikoista löytyi mitä sattuu, pienessä linnakkeessa väijyi rosvoja.
- Rosvot piilottelivat, joten niiden perässä sai juosta.
- Taistelu sujui tuttuun tapaan, apinan tehdessä suurvahinkoa ja Seershan maatessa haavoittuneena maassa.
- Lisää rosmoja väijyi linnoituksen muurin sisällä, mutta taktinen taistelu pelasti.
- Tällä kertaa jopa Eirini päätyi maahan makoilemaan hetkeksi.
- Suurtaistelijat kävivät myymässä tavaraa ja lepäilivät voimistuen.
- Seersha oppi taistelemaan kahdella aseella paremmin ja juoksemaan kauemmas.
- Metsikössä hämähäkkejä ja lentäviä petoja dryadin kanssa
- Seurue hääti eläimet hautausmaalta väkivalloin, kyytiä saivat karhut, sudet ja kotkat. Tästä kentien suuttuneena epäkuolleet nousivat haudoistaan ja munkki teki niistä luujauhoa.
- Seersha oli lähes hyödyllinen muistaessaan että osaa taistella epäkuolleita vastaan
- Eirini taistelusauvallaan teki tuhoa tehokkaasti luurankoihin
- Perin ja apina talloivat luurangot murskaksi
- Jourgen keitteli nuotiolla hetken kahvia, ennen kuin päätyi tulittamaan kalisijat kuoliaaksi
- Lopuksi sankarit lähtivät seikkailemaan linnoituksen raunioihin, viemäreissä majaili lisää rosmoja
- Seersha päätyi lähes heti kanveesiin salaoven takaa hiipiessään. Gorillan ei annettu yrittää elvytystä, vaan Perin käytti kerrankin hyödyllistä druidimagiaansa parannustaikaan.
- Eirini pääsi vihdoin myrkyttämään aseensa, mutta pimeys ja tikat olivat koitua suunnitelman kohtaloksi
- Perin heitteli soihtujen keskeltä tikkoja hyvin piiloutuneena, ehkä valo häikäisi vihollisten pimeänäköä ja muuttui lopulta sudeksi parantelujen jälkeen.
- Tikkojen pitkä heittoetäisyys vaati aina vastaavan kovan karjaisun, mutta rosvot eivät paikantaneet mölyn lähdettä.
- Apina murskasi kaiken tieltään
- Jourgen päätyi viimein tuli- ja varrsijousen vasamien lisäksi käyttämään voimakkaampia taikaohjuksiaan kun huomasi taistelun päätyvän tunarikavereille kohtalokkaaksi
- Tavaroita kolutessa löytyi:
- Seershalle loihdittu tikari ja nahkapanssari
- Eirinille loihdittu taistelusauva ja pitkän manaamisen jälkeen pimeänäkösormus
- Jourgen joutui nuolemaan näppejään, mutta sai loihditun repun ja taskuihinsa muutaman taikakäärön hätätilanteita varten (ehkä ne toimivan myös pusikossa ja luolastoissa lehtien korvikkeena)
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 31 | 18 | 3 | 16 | 18 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 27 | 18 | 3 | 17 | 17 | 16 | 15 | 17 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 27 | 12 | 3 | 10 | 11 | 17 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 26 | 14 | 3 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Kolmas istunto
- Tavaroiden säätöä leireillä
- Takaisin linnoituksen kellareita tutkimaan, reittejä jos monia
- Raskaita loihdittuja panssareita
- Epäilyttävä avainkasa haarniskoineen
- Hämähäkit sun muut syöpäläiset tulipilailijan ja dryadin kera väijyttivät
- Perin, Jourgen ja Jaska joutuivat toimimaan omillaan köynnösten keskellä
- Eirini ja Seersha huitoivat hämiksiä kahdestaan
- Ryhmän kilpavarustelukierre alkoi
- Perin vaihtoi lumottuun nahkapanssariin, näyttäen entistäkin hämärämmältä
- Seersha oli hetken kevyessä haarniskassa, mutta päätyi vahvistettuun nahkapanssariin, ehkä huonoin tuloksin
- Eirini sai käsiinsä taikavahvistetut hansikkaat, joita epäili täysin turhiksi, kunnes valeli ne ennen joka ateriaa myrkyllä
- Jourgen jäi nuolemaan myrkyttömiä näppejään, mutta patistetiin tekemään reseptistä lumottua jäätikaria
- Perääntyminen lepäämään ei onnistunut aivan odotetusti, mutta
- Perin taisi ryhtyä lopulta pahamaiden ryöväriksi? Ainakin myrkyille altistunut jatkuvasti
- Eirini harjoittanut viisauttaan ja ketteryyttään
- Jourgen päätyi opiskelemaan esineiden tekemistä useiden epäonnistumisten jälkeen
- Seersha opetteli paremmin huitomaan aseita molemmissa käsissään
- Linnan ryöväreistäkin päästiin eroon vaikean taistelun jäljiltä
- Taika-aseita suorastaan satoi taivaalta
- Maan alla seikkailu sekoitti ryhmän pasmat pahemman kerran
- Gobliinien verta jahdatessaan päätyivät ensin hämähäkkien ja minotaurin väijyttämiksi
- Ja peikkoa pelästyen kirkuen lähtivät karkuun pahaenteisen väsyttävän näyn nähtyään
- Peikkoja kasvoi unessa joka kivenkolosta ja uljaan sankarikuoleman koki koko ryhmä Jaskaa myöten, joka apinan raivoilla on suurin taistelija kautta aikain
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 40 | 19 | 4 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 35 | 20 | 4 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 39 | 14 | 4 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 34 | 14 | 4 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Neljäs istunto
- Saimme palkkioksi varkaiden jahtaamisesta 700 kultaa kauppiaalta ja jonkun miekantaontaohjeen vihaiselta vartijakapteenilta.
- Päätimme lähteä kryptia koluamaan, leirin jälkeen vihollisiksi paljastui epäkuolleita luurankoja ja muumioita.
- Seershan huono onni jatkui niin vahingoittumisissa että aseilla osumisessakin.
- Taipaleella Seersha sai viholliset palamaan sytyttävän pitkän miekan ja Jourgenin takoman kylmyyttä luihin ja ytimiin iskevän tikarin.
- Jourgen taas taikoi vihollisia suohon, mutta jostain syystä näki sauvansa kahtena taisteluväsymyksestä (ja taikajuomien keittelyhöyryistä) johtuen.
- Jourgen myös otti vara-aseekseen Seershan vanhan taiotun tikarin ja pukeutui piiloutumista edistävään haltiaviittaan.
- Eirini juoksenteli villinä taisteluun väistellen kuin mikäkin.
- Puolustautumiskykyä paransivat uusi amuletti, tyrmäämiseen erikoistuneet rannesuojat sekä gobliiniluolan periltä kaivettu heittokeihäs.
- Perin perusteellinen Perin parantamisen ja myrkkytaikojen lisäksi vahvisti omaa ja Jaskan osaamistasoa.
- Perin osti itselleen myös piiloutumista helpottavat saappaat, valitettavasti Jaskaa ne eivät auttaneet.
- Moni löydetyistä mahtiesineistä päätyi suoraan kauppiaille ryhmän erikoistuessa kevyempiin aseisiin ja panssareihin.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 49 | 19 | 5 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 43 | 21 | 5 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 48 | 14 | 5 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 42 | 14 | 5 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Viides istunto
- Gobliiniluolan tutkiminen jatkui
- Luolassa oli enemmän kaikkea muuta kuin gobliineja
- Yllättäviä jättiläisiä ja peikkoja joka nurkan takana
- Apureina susia sun muita outoja otuksia
- Luolissa oli melko pimeää, Jaska joutui hosumaan huteja ja jopa haltiasilmäinen Jourgen tähtäili tulipalloja Eiriniin ja henkihieverissä olleeseen Seershaan
- Onneksi hirviöt kärsivät tulesta enemmän kuin ketterät taistelijat
- Perinin voimakkaat kyvyt yllättivät jopa kaverit, kuunsäteet ja salamoinnit keskellä pimeää maanalaista luolastoa aiheutti vahinkoa myös kavereihin
- Seershan tunaroinnit jatkuivat, jostain syystä tuuri ei aina tunnu olevan lähitaistelijaksi haluavan puolella, sen sijaan jähmettävät myrkkynuolet toimivat liiankin hyvin
- Eirini ei oikeastaan kerännyt kuin kehuja väistellen iskun toisensa jälkeen ja takoen raajoillaan vihollisia, välillä kyllästyen ja viskoen taikaheittokeihästä, myös yllättäen lähietäisyydeltä
- Lohikäärmekin yllätti kielletyssä luolassa, valitettavasti tulipallo aiheutti tuhoa
- Voima-, sankaruus- ja kiirehdyspullot kantoivat Eirinin ja Seershan lohikäärmeen kimppuun salamana
- Hirviöt olivat ihmeissään, voimien tunnossa väsymätön ryhmä syöksyi outoon temppeliin
- Temppelissä oli katalia sorakeita sekä syvyyksien samoojia, ritareita ja pappeja
- Perinin viha oli suorastaan jähmettävä syväritaria kohtaan, joka ei voinut taistelussa tehdä mitään, saaden vain Jaskan ja Eirinin iskut lähietäisyydeltä kanveesiin asti
- Taistelu alkoi jo väsyttää, mutta Seersha meni tutkimaan jokaista kiiltävää esinettä
- Valitettavasti yksi niistä avasi oven suureen joukkotappeluun, johon muut ryhmäläiset tuntuivat jo liian väsyneiltä
- Onneksi ryhmä oli pääasiassa syvältä olevia samoojia, Seershan heikot taidot esimerkkinä rohkeat taistelijat jättivät nämä ampumaan nuolia seinille
- Mahtiesineitä tuntui löytyvän joka nurkan takaa, valitettavasti suurin osa oli sankareille turhia.
- Kauppiaat saivat pilkkahintaan rikkauksia, kun taas kiskurihintaan tarjosivat ryhmäläisille rihkamaa
- Jourgen joutui luopumaan sairauksia estävästä amuletistaan, kun Eirini sai jo toiset rannekkeensa, tällä kertaa suojaavat
- Tarvittaessa varmaan Jourgenillekin kelpaa suojarannekkeet, mutta ryhmäpaine ajoi ne vihdoin osumaa ottaneelle Eirinille toistaiseksi Jourgenin jäädessä yskimään keuhkojaan sairaana outo "Livestrong-ranneke" ranteessaan
- Kauppiaat saivat pilkkahintaan rikkauksia, kun taas kiskurihintaan tarjosivat ryhmäläisille rihkamaa
- Kokenut ryhmä oppi jälleen uusia taitoja haastavien seikkailujen jälkeen:
- Seersha kyllästyi elementaaleihin ja nyt epäkuolleiden tapaan osaa taistella paremmin niitä vastaan. Myös soiden aiheuttamat ikävät kokemukset karaistivat samoojaa
- Eirinin nyrkit muuttuivat yliluonnollisiksi, samoin kipu ja tuska vain kiihdyttävät lohikärmehisen parantumista
- Perin oppi kanavoimaan itsensä parantamista myös Jaskaan, Jaska taas oppi viimein takomaan taikamaisesti henkinyrkeillään ja -kivillään
- Jourgen halusi salamoida, mutta ryhmäpaineen alla oppikin lentämään ja lennättämään etenkin Eiriniä jolla tuntui olla ongelmia joidenkin vihollisten tavoittamisessa
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 58 | 19 | 6 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 51 | 23 | 6 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 57 | 14 | 6 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 50 | 14 | 6 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Kuudes istunto
- Temppelin puhdistus jatkui ja ryhmäläiset löysivätkin vielä piileksiviä Sorakeita.
- Yrittivät kovasti myös yllättää, mutta sellaiset temput eivät ryhmään tepsi.
- Seersha oli varsin harmistunut osumatarkkuuteensa lähitaistelussa
- Kun kokemus oli kerätty, jatkettiin matkaa maan alla kohti Morrow's Deepiä.
- Ryhmä tapasi varsin erikoislaatuisen noidan, joka suostutteli ryhmän toimittamaan paketin tutulleen kaupungissa. Hän ei syystä tai toisesta halunnut tulla havaituksi. Vastineeksi ryhmä pääsi jatkamaan matkaansa lukitusta ovesta, johon tällä kyseisellä henkilöllä oli avain.
- Matkalla tavattiin liuta epäkuolleita: kalmoja, luurankoja ja muita mätäneviä vihulaisia. Osa oli jopa aavemaisia ja varsin kostonhimoisia.
- Jourgen tulipallotti vihollisia ja Perin kutsui luonnon puolustajia avukseen. Hämähäkit ja hurjasudet tukivat hienosti ryhmän toimintaa!
- Seerha tunsi jatkuvaa ahdistusta luurankotark'ampujia kohtaan
- Luurangot eivät saaneet sääliä Jaskan käsittelyssä
- Muumiot paloivat poroksi
- Myös vampyyrit pääsivät osaksi ryhmän jatkuvasti kasvavan uhrilistauksen perälle
- Eivät välittäneet valosta ja ryhmäläiset eivät välittäneet niistä.
- Perin ja Jorgen testasivat kykyjään pakenevan vampyyrin kanssa heikohkoin tuloksin!
- Eirini juoksi vihollisten keskellä iskuja väistellen, viholliset eivät tuntuneet munkeista piittaavan. Harvat osumat tuntuivat parantuvan silmissä.
- Ettei vaan ole joutunut vampyyrin puremaksi?
- Morrow's Deepin viemäreissä tavattiin verta vuotava herrasmies nimeltä Alberyn Morrows
- Ollut tekemisissä jo ennen kaupungin perustamista. Hänet oltiin yritetty salamurhata ja halusi pysyä pimeissä viemäreissä toistaiseksi.
- Ryhmäläiset epäilivät henkilön olevan haltia (pitkät korvat) tai epäkuollut tai molempia!
- Alberyn kirjoitti asiakirjan, jolla sankarit saavat liikuskella kaupungin alueella. Pitäisi etsiä loordi Gerhardt.
- Morrow's Deepissä ensimmäisen viemäreistä ryhmän ottaa vastaan parivaljakko. Piippua polttava kääpiö tunnisti asiakirjan kunnolliseksi ja ihmisnainen epäilyistään huolimatta päästi ryhmän etenemään. Kääpiöllä oli ilmeisesti piipussa jotain vahvempaa.
- Sankariseurue ryntäsi välittömästi Wyndhamin kauppaan, koska miksi ei ja kyseinen henkilö otti heidät innoissaan vastaan.
- Noidan antama paketti - pullo outoa litkua ja lappu - luovutettiin
- Innoissaan Wyndham oli antamassa yhtä esinettä kolmesta vaihtoehdosta palkkioksi. Karismaattinen Jourgen ehdotti, että tarjotuista esineistä ryhmä saisikin kaksi, mutta sammalsi kuitenkin ehdotuksen. Kiukustunut kauppias hääti ryhmän pihalle pöyristyttävästä ehdotuksesta - ilman palkkiota.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 58 | 19 | 6 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 51 | 23 | 6 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 57 | 14 | 6 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 50 | 14 | 6 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Seitsemäs istunto
- Vihdoin viemäriltä löyhkäävinä Morrow's Deepin kaupungissa
- Roskista löytyi lumottua kamaa, joku munkin parannusvyö
- Kauppiailla oli ties mitä aarteita, tunnelma kaupungissa oli muuten kireä.
- Eirinille ostettiin näkymättömät näkevä sormus. (Kuvittelee kuitenkin, kun ei vaadi edes esineeseen sopeutumista)
- Yksi kauppias halusi, että niitämme aseillamme mainetta ja kunniaa, jotta karavaani pääsisi kaupunkiin sisälle.
- Paikallinen lainpitäjä oli varsin kitsas puheiltaan ja myönnytyksiltään, kierrellen ja kaarrellen käski aatelisaluetta putsaamaan epäkuolleista.
- Kävimme ensin kuitenkin paikallisessa majatalossa tutustumassa lurjusten juoniin
- Seersha sai tikarin joka myrkyttää ja heikentää vihollisen puolustautumista
- Levon jälkeen suuntasimme epäkuolleiden alueelle
- Olimme lähes yllättyneitä, Jaskan edestä paiskattiin ovi kiinni.
- Suuri ja mahtava taistelu ilman Jaskaa oli koitua jälleen Seershan kuolemaksi useaan otteeseen, Perin pelasti taioillaan.
- Eirini taas pelasti Perinin jättizombilta väistelyillään, joka parantamisen ohessa manasi myrkkyvasamia ja tulisia palloja.
- Jourgen taikoi tuhotaikojaan taas varjoista huomaamattomasti.
- Lisää epäkuolleita yllätimme pitkän levon jälkeen uusissa mahtavissa voimissamme.
- Seersha demonstroi uusia kykyjään lyömällä ensimmäiset mahtihyökkäyksensä ohi henkivartijasta, joka olikin minotaurihaamu.
- Zombiet kärsivät nahoissaan suuresti Jourgenin tulivasamista. Haamut sen sijaan eivät niistä juurikaan välittäneet.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 67 | 17 | 7 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 59 | 23 | 7 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 66 | 14 | 7 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 58 | 14 | 7 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Istunnot
Istunto | Päivämäärä | Kesto |
---|---|---|
1. Ensimmäinen istunto | 06.04.2024 | 1,5 h |
2. Toinen istunto | 14.04.2024 | 3,0 h |
3. Kolmas istunto | 19.04.2024 | 2,5 h |
4. Neljäs istunto | 01.05.2024 | 3,0 h |
5. Viides istunto | 04.05.2024 | 3,5 h |
6. Kuudes istunto | 19.05.2024 | 3,0 h |
7. Seitsemäs istunto | 25.05.2024 | 2,0 h |
Yhteensä | 18.5 h |