Ero sivun ”Solasta: Morrows Deep” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Cb (keskustelu | muokkaukset) |
Cb (keskustelu | muokkaukset) |
||
Rivi 185: | Rivi 185: | ||
* Yllättäviä jättiläisiä ja peikkoja joka nurkan takana | * Yllättäviä jättiläisiä ja peikkoja joka nurkan takana | ||
** Apureina susia sun muita outoja otuksia | ** Apureina susia sun muita outoja otuksia | ||
** Luolissa oli melko pimeää, Jaska joutui hosumaan huteja ja jopa haltiasilmäinen Jourgen tähtäili tulipalloja Eiriniin ja henkihieverissä olleeseen Seershaan | |||
** Onneksi hirviöt kärsivät tulesta enemmän kuin ketterät taistelijat | |||
** Perinin voimakkaat kyvyt yllättivät jopa kaverit, kuunsäteet ja salamoinnit keskellä pimeää maanalaista luolastoa aiheutti vahinkoa myös kavereihin | |||
** Seershan tunaroinnit jatkuivat, jostain syystä tuuri ei aina tunnu olevan lähitaistelijaksi haluavan puolella, sen sijaan jähmettävät myrkkynuolet toimivat liiankin hyvin | |||
** Eirini ei oikeastaan kerännyt kuin kehuja väistellen iskun toisensa jälkeen ja takoen raajoillaan vihollisia, välillä kyllästyen ja viskoen taikaheittokeihästä, myös yllättäen lähietäisyydeltä | |||
* Lohikäärmekin yllätti kielletyssä luolassa, valitettavasti tulipallo aiheutti tuhoa | * Lohikäärmekin yllätti kielletyssä luolassa, valitettavasti tulipallo aiheutti tuhoa | ||
** Voima-, sankaruus- ja kiirehdyspullot kantoivat Eirinin ja Seershan lohikäärmeen kimppuun salamana | ** Voima-, sankaruus- ja kiirehdyspullot kantoivat Eirinin ja Seershan lohikäärmeen kimppuun salamana | ||
* Hirviöt olivat ihmeissään, voimien tunnossa väsymätön ryhmä syöksyi outoon temppeliin | * Hirviöt olivat ihmeissään, voimien tunnossa väsymätön ryhmä syöksyi outoon temppeliin | ||
** Temppelissä oli katalia sorakeita sekä syvyyksien samoojia, ritareita ja pappeja | ** Temppelissä oli katalia sorakeita sekä syvyyksien samoojia, ritareita ja pappeja | ||
** Perinin viha oli suorastaan jähmettävä syväritaria kohtaan, joka ei voinut taistelussa tehdä mitään, saaden vain Jaskan ja Eirinin iskut lähietäisyydeltä kanveesiin asti | |||
* Taistelu alkoi jo väsyttää, mutta Seersha meni tutkimaan jokaista kiiltävää esinettä | * Taistelu alkoi jo väsyttää, mutta Seersha meni tutkimaan jokaista kiiltävää esinettä | ||
** Valitettavasti yksi niistä avasi oven suureen joukkotappeluun, johon muut ryhmäläiset tuntuivat jo liian väsyneiltä | ** Valitettavasti yksi niistä avasi oven suureen joukkotappeluun, johon muut ryhmäläiset tuntuivat jo liian väsyneiltä | ||
Rivi 197: | Rivi 203: | ||
*** Jourgen joutui luopumaan sairauksia estävästä amuletistaan, kun Eirini sai jo toiset rannekkeensa, tällä kertaa suojaavat | *** Jourgen joutui luopumaan sairauksia estävästä amuletistaan, kun Eirini sai jo toiset rannekkeensa, tällä kertaa suojaavat | ||
*** Tarvittaessa varmaan Jourgenillekin kelpaa suojarannekkeet, mutta ryhmäpaine ajoi ne vihdoin osumaa ottaneelle Eirinille toistaiseksi Jourgenin jäädessä yskimään keuhkojaan sairaana outo "Livestrong-ranneke" ranteessaan | *** Tarvittaessa varmaan Jourgenillekin kelpaa suojarannekkeet, mutta ryhmäpaine ajoi ne vihdoin osumaa ottaneelle Eirinille toistaiseksi Jourgenin jäädessä yskimään keuhkojaan sairaana outo "Livestrong-ranneke" ranteessaan | ||
* Kokenut ryhmä oppi jälleen uusia taitoja haastavien seikkailujen jälkeen: | |||
** Seersha kyllästyi elementaaleihin ja nyt epäkuolleiden tapaan osaa taistella paremmin niitä vastaan. Myös soiden aiheuttamat ikävät kokemukset karaistivat samoojaa | |||
** Eirinin nyrkit muuttuivat yliluonnollisiksi, samoin kipu ja tuska vain kiihdyttävät lohikärmehisen parantumista | |||
** Perin oppi kanavoimaan itsensä parantamista myös Jaskaan, Jaska taas oppi viimein takomaan taikamaisesti henkinyrkeillään ja -kivillään | |||
** Jourgen halusi salamoida, mutta ryhmäpaineen alla oppikin lentämään ja lennättämään etenkin Eiriniä jolla tuntui olla ongelmia joidenkin vihollisten tavoittamisessa | |||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" |
Versio 4. toukokuuta 2024 kello 17.57
Kuvaus
Jälleen uusi ja huikea Solasta-ryhmäpeli! Peli kuuluu ns. Kulmapaikka-pelit moninpelisarjaan!
Morrows Deep on Solasta: Crown of the Magister pelin moduuli, jonka on tehnyt Steamworkshoppiin käyttäjä Artyoan. Moduuli on "pehmeä jatko-osa" Forsaken islelle, sijoittuen samaan maailmaan.
Alla ovat tämänkertaisen seurueen hahmot.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja | 16 | 18 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki | 17 | 17 | 16 | 15 | 17 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi | 10 | 11 | 17 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Matkakertomus
Ensimmäinen istunto
- Sankarit saattoivat karavaanin lähelle suljettua Morrows Deepin kaupunkia.
- Ja saman tien tyjensivät kaiken löytämänsä, ehkä karavaanin omistajan omaisuus oli jo ryövätty.
- Vakoojia ja varkaita kaikkialla...
- Ryntäilyä metsään ja metsään meni
- Susia, kotkia, karhuja, hämähäkkejä ja muita otuksia
- Eirini hönki tulta vihollisia kohti menestyksekkäästi
- Seersha kokeneena samoojana otti vastaan kuolettavia iskuja kerta toisensa jälkeen
- Dryadin lumoamat köynnökset estivät tehokkaasti Seershan ja Perinin toimet
- Ryövärit vaivasivat jo tiellä
- Myös metsiköstä Seershan taskuun eksyi lumottu tosinäön amuletti ja arvokas jalokivi
- Kuulemma luolia olisi koluttavaksi ja varkaita nitisttettäväksi, vaihtoehtoinen tie kaupunkiin pitäisi löytää maan uumenista
- Melko toheloa porukkaa riittää, taikaesineiden tunnistaminenkaan ei tahdo sujua kuin alennushintaan papin luona.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja | 22 | 15 | 2 | 16 | 18 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki | 19 | 16 | 2 | 17 | 17 | 16 | 15 | 17 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi | 19 | 11 | 2 | 10 | 11 | 17 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 18 | 14 | 2 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Toinen istunto
- Leiriytymisen jälkeen sankarit lähtivät kahlaamaan näkyviä aarrekasoja kohti, mutta sudet ja dryadit sekä jättinokivarikset yrittivät estää heitä.
- Seersha tuttuun tapaansa päätyi hetkessä kanveesiin linnun nokkimana.
- Perin onnistui karttuneen druidimagiakokemuksen ansiosta manaamaan esiin gorillamaisen henkiolentokumppanin, jonka Perin nimesi Jaskaksi. Kivenlohkareita viskova ja nyrkeillä vihollisia rusikoiva apina on ollut suuri apu taistelussa ja jättänyt Perinin varjoonsa.
- Perin sai myös kaupasta paremman nahkapanssarin kuin aiemmin käytetty perinteinen druidipanssari. Valitettavasti Perin näyttää nyt maantierosvolta.
- Eirini sinkoili paikasta toiseen maanisesti hihkuen, lyhyt miekkaa nuollen ja jostain myrkyistä itsekseen puhuen.
- Ainoa hieman vakaampi tapaus Jourgen vain hiljakseen seurasi taustalta ja taktisesti jakoi tuli-, taika- tai varsinaisia vasamia.
- Dryadien takaa löytyi pelokas kauppias, joka kuulemma myy kummallisempia tavaroita.
- Pusikoista löytyi mitä sattuu, pienessä linnakkeessa väijyi rosvoja.
- Rosvot piilottelivat, joten niiden perässä sai juosta.
- Taistelu sujui tuttuun tapaan, apinan tehdessä suurvahinkoa ja Seershan maatessa haavoittuneena maassa.
- Lisää rosmoja väijyi linnoituksen muurin sisällä, mutta taktinen taistelu pelasti.
- Tällä kertaa jopa Eirini päätyi maahan makoilemaan hetkeksi.
- Suurtaistelijat kävivät myymässä tavaraa ja lepäilivät voimistuen.
- Seersha oppi taistelemaan kahdella aseella paremmin ja juoksemaan kauemmas.
- Metsikössä hämähäkkejä ja lentäviä petoja dryadin kanssa
- Seurue hääti eläimet hautausmaalta väkivalloin, kyytiä saivat karhut, sudet ja kotkat. Tästä kentien suuttuneena epäkuolleet nousivat haudoistaan ja munkki teki niistä luujauhoa.
- Seersha oli lähes hyödyllinen muistaessaan että osaa taistella epäkuolleita vastaan
- Eirini taistelusauvallaan teki tuhoa tehokkaasti luurankoihin
- Perin ja apina talloivat luurangot murskaksi
- Jourgen keitteli nuotiolla hetken kahvia, ennen kuin päätyi tulittamaan kalisijat kuoliaaksi
- Lopuksi sankarit lähtivät seikkailemaan linnoituksen raunioihin, viemäreissä majaili lisää rosmoja
- Seersha päätyi lähes heti kanveesiin salaoven takaa hiipiessään. Gorillan ei annettu yrittää elvytystä, vaan Perin käytti kerrankin hyödyllistä druidimagiaansa parannustaikaan.
- Eirini pääsi vihdoin myrkyttämään aseensa, mutta pimeys ja tikat olivat koitua suunnitelman kohtaloksi
- Perin heitteli soihtujen keskeltä tikkoja hyvin piiloutuneena, ehkä valo häikäisi vihollisten pimeänäköä ja muuttui lopulta sudeksi parantelujen jälkeen.
- Tikkojen pitkä heittoetäisyys vaati aina vastaavan kovan karjaisun, mutta rosvot eivät paikantaneet mölyn lähdettä.
- Apina murskasi kaiken tieltään
- Jourgen päätyi viimein tuli- ja varrsijousen vasamien lisäksi käyttämään voimakkaampia taikaohjuksiaan kun huomasi taistelun päätyvän tunarikavereille kohtalokkaaksi
- Tavaroita kolutessa löytyi:
- Seershalle loihdittu tikari ja nahkapanssari
- Eirinille loihdittu taistelusauva ja pitkän manaamisen jälkeen pimeänäkösormus
- Jourgen joutui nuolemaan näppejään, mutta sai loihditun repun ja taskuihinsa muutaman taikakäärön hätätilanteita varten (ehkä ne toimivan myös pusikossa ja luolastoissa lehtien korvikkeena)
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 31 | 18 | 3 | 16 | 18 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 27 | 18 | 3 | 17 | 17 | 16 | 15 | 17 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 27 | 12 | 3 | 10 | 11 | 17 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 26 | 14 | 3 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Kolmas istunto
- Tavaroiden säätöä leireillä
- Takaisin linnoituksen kellareita tutkimaan, reittejä jos monia
- Raskaita loihdittuja panssareita
- Epäilyttävä avainkasa haarniskoineen
- Hämähäkit sun muut syöpäläiset tulipilailijan ja dryadin kera väijyttivät
- Perin, Jourgen ja Jaska joutuivat toimimaan omillaan köynnösten keskellä
- Eirini ja Seersha huitoivat hämiksiä kahdestaan
- Ryhmän kilpavarustelukierre alkoi
- Perin vaihtoi lumottuun nahkapanssariin, näyttäen entistäkin hämärämmältä
- Seersha oli hetken kevyessä haarniskassa, mutta päätyi vahvistettuun nahkapanssariin, ehkä huonoin tuloksin
- Eirini sai käsiinsä taikavahvistetut hansikkaat, joita epäili täysin turhiksi, kunnes valeli ne ennen joka ateriaa myrkyllä
- Jourgen jäi nuolemaan myrkyttömiä näppejään, mutta patistetiin tekemään reseptistä lumottua jäätikaria
- Perääntyminen lepäämään ei onnistunut aivan odotetusti, mutta
- Perin taisi ryhtyä lopulta pahamaiden ryöväriksi? Ainakin myrkyille altistunut jatkuvasti
- Eirini harjoittanut viisauttaan ja ketteryyttään
- Jourgen päätyi opiskelemaan esineiden tekemistä useiden epäonnistumisten jälkeen
- Seersha opetteli paremmin huitomaan aseita molemmissa käsissään
- Linnan ryöväreistäkin päästiin eroon vaikean taistelun jäljiltä
- Taika-aseita suorastaan satoi taivaalta
- Maan alla seikkailu sekoitti ryhmän pasmat pahemman kerran
- Gobliinien verta jahdatessaan päätyivät ensin hämähäkkien ja minotaurin väijyttämiksi
- Ja peikkoa pelästyen kirkuen lähtivät karkuun pahaenteisen väsyttävän näyn nähtyään
- Peikkoja kasvoi unessa joka kivenkolosta ja uljaan sankarikuoleman koki koko ryhmä Jaskaa myöten, joka apinan raivoilla on suurin taistelija kautta aikain
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 40 | 19 | 4 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 35 | 20 | 4 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 39 | 14 | 4 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 34 | 14 | 4 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Neljäs istunto
- Saimme palkkioksi varkaiden jahtaamisesta 700 kultaa kauppiaalta ja jonkun miekantaontaohjeen vihaiselta vartijakapteenilta.
- Päätimme lähteä kryptia koluamaan, leirin jälkeen vihollisiksi paljastui epäkuolleita luurankoja ja muumioita.
- Seershan huono onni jatkui niin vahingoittumisissa että aseilla osumisessakin.
- Taipaleella Seersha sai viholliset palamaan sytyttävän pitkän miekan ja Jourgenin takoman kylmyyttä luihin ja ytimiin iskevän tikarin.
- Jourgen taas taikoi vihollisia suohon, mutta jostain syystä näki sauvansa kahtena taisteluväsymyksestä (ja taikajuomien keittelyhöyryistä) johtuen.
- Jourgen myös otti vara-aseekseen Seershan vanhan taiotun tikarin ja pukeutui piiloutumista edistävään haltiaviittaan.
- Eirini juoksenteli villinä taisteluun väistellen kuin mikäkin.
- Puolustautumiskykyä paransivat uusi amuletti, tyrmäämiseen erikoistuneet rannesuojat sekä gobliiniluolan periltä kaivettu heittokeihäs.
- Perin perusteellinen Perin parantamisen ja myrkkytaikojen lisäksi vahvisti omaa ja Jaskan osaamistasoa.
- Perin osti itselleen myös piiloutumista helpottavat saappaat, valitettavasti Jaskaa ne eivät auttaneet.
- Moni löydetyistä mahtiesineistä päätyi suoraan kauppiaille ryhmän erikoistuessa kevyempiin aseisiin ja panssareihin.
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 49 | 19 | 5 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 43 | 21 | 5 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 48 | 14 | 5 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 42 | 14 | 5 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Viides istunto
- Gobliiniluolan tutkiminen jatkui
- Luolassa oli enemmän kaikkea muuta kuin gobliineja
- Yllättäviä jättiläisiä ja peikkoja joka nurkan takana
- Apureina susia sun muita outoja otuksia
- Luolissa oli melko pimeää, Jaska joutui hosumaan huteja ja jopa haltiasilmäinen Jourgen tähtäili tulipalloja Eiriniin ja henkihieverissä olleeseen Seershaan
- Onneksi hirviöt kärsivät tulesta enemmän kuin ketterät taistelijat
- Perinin voimakkaat kyvyt yllättivät jopa kaverit, kuunsäteet ja salamoinnit keskellä pimeää maanalaista luolastoa aiheutti vahinkoa myös kavereihin
- Seershan tunaroinnit jatkuivat, jostain syystä tuuri ei aina tunnu olevan lähitaistelijaksi haluavan puolella, sen sijaan jähmettävät myrkkynuolet toimivat liiankin hyvin
- Eirini ei oikeastaan kerännyt kuin kehuja väistellen iskun toisensa jälkeen ja takoen raajoillaan vihollisia, välillä kyllästyen ja viskoen taikaheittokeihästä, myös yllättäen lähietäisyydeltä
- Lohikäärmekin yllätti kielletyssä luolassa, valitettavasti tulipallo aiheutti tuhoa
- Voima-, sankaruus- ja kiirehdyspullot kantoivat Eirinin ja Seershan lohikäärmeen kimppuun salamana
- Hirviöt olivat ihmeissään, voimien tunnossa väsymätön ryhmä syöksyi outoon temppeliin
- Temppelissä oli katalia sorakeita sekä syvyyksien samoojia, ritareita ja pappeja
- Perinin viha oli suorastaan jähmettävä syväritaria kohtaan, joka ei voinut taistelussa tehdä mitään, saaden vain Jaskan ja Eirinin iskut lähietäisyydeltä kanveesiin asti
- Taistelu alkoi jo väsyttää, mutta Seersha meni tutkimaan jokaista kiiltävää esinettä
- Valitettavasti yksi niistä avasi oven suureen joukkotappeluun, johon muut ryhmäläiset tuntuivat jo liian väsyneiltä
- Onneksi ryhmä oli pääasiassa syvältä olevia samoojia, Seershan heikot taidot esimerkkinä rohkeat taistelijat jättivät nämä ampumaan nuolia seinille
- Mahtiesineitä tuntui löytyvän joka nurkan takaa, valitettavasti suurin osa oli sankareille turhia.
- Kauppiaat saivat pilkkahintaan rikkauksia, kun taas kiskurihintaan tarjosivat ryhmäläisille rihkamaa
- Jourgen joutui luopumaan sairauksia estävästä amuletistaan, kun Eirini sai jo toiset rannekkeensa, tällä kertaa suojaavat
- Tarvittaessa varmaan Jourgenillekin kelpaa suojarannekkeet, mutta ryhmäpaine ajoi ne vihdoin osumaa ottaneelle Eirinille toistaiseksi Jourgenin jäädessä yskimään keuhkojaan sairaana outo "Livestrong-ranneke" ranteessaan
- Kauppiaat saivat pilkkahintaan rikkauksia, kun taas kiskurihintaan tarjosivat ryhmäläisille rihkamaa
- Kokenut ryhmä oppi jälleen uusia taitoja haastavien seikkailujen jälkeen:
- Seersha kyllästyi elementaaleihin ja nyt epäkuolleiden tapaan osaa taistella paremmin niitä vastaan. Myös soiden aiheuttamat ikävät kokemukset karaistivat samoojaa
- Eirinin nyrkit muuttuivat yliluonnollisiksi, samoin kipu ja tuska vain kiihdyttävät lohikärmehisen parantumista
- Perin oppi kanavoimaan itsensä parantamista myös Jaskaan, Jaska taas oppi viimein takomaan taikamaisesti henkinyrkeillään ja -kivillään
- Jourgen halusi salamoida, mutta ryhmäpaineen alla oppikin lentämään ja lennättämään etenkin Eiriniä jolla tuntui olla ongelmia joidenkin vihollisten tavoittamisessa
Pelaaja | Hahmo | Rotu & Sukupuoli | Luokka | HP | AC | LVL | STR | DEX | CON | INT | WIS | CHA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cb | Seersha Faireagle | Metsähaltia/N | Samooja (Nopea terä) | 58 | 19 | 6 | 16 | 19 | 17 | 12 | 16 | 11 |
lanxu | Eirini Nikefogon | Lohikäärmeläinen/N | Munkki (Selviytymisen taival) | 51 | 23 | 6 | 17 | 18 | 16 | 15 | 18 | 11 |
fitzhood | Perin Berin | Suopuolituinen/M | Druidi (Ystävähengen kehä) | 57 | 14 | 6 | 10 | 11 | 18 | 12 | 18 | 11 |
asdfas | Jourgen Halkinaam | Puolihaltia/M | Taikuri (Manan maalari) | 50 | 14 | 6 | 15 | 18 | 18 | 15 | 10 | 20 |
Istunnot
Istunto | Päivämäärä | Kesto |
---|---|---|
1. Ensimmäinen istunto | 06.04.2024 | 1,5 h |
2. Toinen istunto | 14.04.2024 | 3,0 h |
3. Kolmas istunto | 19.04.2024 | 2,5 h |
4. Neljäs istunto | 01.05.2024 | 3,0 h |
5. Viides istunto | 04.05.2024 | 3,5 h |
Yhteensä | 13.5 h |